Axence nVision 14 jest już dostępne! Pobierz najnowszą wersję i zacznij korzystać z kiosku aplikacji, automatycznej akceptacji zgłoszeń i wielu, wielu innych nowych funkcjonalności.
Najważniejsze nowości:
Akceptacja zgłoszeń w HelpDesku
Zorganizuj proces decyzyjny w swojej organizacji. Koniec z upominaniem się czy “załatwianiem” koniecznej zgody. W Axence nVision® z łatwością stworzysz własne ścieżki akceptacji, wskazując osoby, które powinny podjąć decyzję w sprawie realizacji konkretnego zgłoszenia. Modeluj ścieżki dostosowane do struktury Twojej organizacji oraz dopasuj do kategorii zgłoszeń. System sam wyśle powiadomienia z prośbą o akceptację i powiadomi odpowiednie osoby.
Twórz scenariusze, dzięki którym z łatwością spełnisz wymogi audytowe czy standardy bezpieczeństwa, a także zapewnisz organizacji rozliczalność całego procesu decyzyjnego. Zyskujesz szerokie możliwości definiowania ścieżek – w procesie mogą uczestniczyć dowolnie wybrane osoby, a sama decyzja może być wymagana od jednej lub wszystkich osób zaangażowanych w proces. Scenariusze możesz zastosować również do zgłoszeń już istniejących.
Buduj scenariusze akceptacji dla wielu różnych zastosowań
zakup/wymiana sprzętu
nadawanie uprawnień pracownikom
zakup licencji i dopuszczenie oprogramowania do użytku
…i wszelkich innych zadań, których rozwiązanie wymaga akceptacji przełożonych lub pracowników innych działów!
Kiosk z aplikacjami
Zapewnij wygodę sobie i wszystkim pracownikom. Zamiast wielokrotnie autoryzować instalację tej samej aplikacji na dziesiątkach komputerów, wystarczy dodać ją do listy zaufanych programów i każdy z użytkowników będzie mógł ją instalować samodzielnie.
Dział IT zyskuje czas nas ważniejsze prace a użytkownicy mogą cieszyć się samodzielnością. Koniec z prośbami o instalacje czytnika PDF, programu graficznego czy alternatywnej przeglądarki. To w dziale IT powstaje zbiór autoryzowanych aplikacji, użytkownicy mają do nich dostęp wprost z agenta nVision na ich komputerze.
Nowe kanały informacji o alarmach
- Komunikatory MS Teams i Slack
- Otrzymuj powiadomienia o alarmach generowanych przez nVision za pośrednictwem popularnych komunikatorów. To kolejna metoda – po smsach, mailach i notyfikacjach pulpitowych – która daje możliwość szybkiej reakcji na potencjalne zagrożenia w Twojej sieci.
- SMS API
- Nie masz dostępu do bramek SMS? Teraz do wysyłania wiadomości bezpośrednio na telefon możesz wykorzystywać również komercyjną aplikację SMS API służącą do masowych wysyłek smsów.
Edytor rejestru z poziomu nVision
Zyskaj możliwość edycji rejestru na maszynach z zainstalowanym Agentem. Komunikacja w ramach edytora rejestru będzie w pełni szyfrowana. To kolejna czynność w HelpDesku, którą możesz wykonywać zdalnie!
Changelog
Zobacz pełną listę zmian i nowych funkcjonalności
- Ścieżki akceptacji zgłoszeń – definiowanie procesu, w którym użytkownik uzyskuje akceptację zgłoszenia od wyznaczonych osób w organizacji.
- Przypisywanie ścieżek akceptacji do kategorii zgłoszeń.
- Kiosk z aplikacjami – definiowanie aplikacji dozwolonych do samodzielnej instalacji przez użytkowników z pakietów MSI.
- Kiosk z aplikacjami – przypisywanie dostępnych instalatorów do grup użytkowników.
- Zdalny edytor rejestru.
- Możliwość zmiany portu komunikacyjnego konsoli zarządzania.
- Możliwość zmiany portu komunikacyjnego aplikacji Asystenta Inwentaryzacji dla systemu Android.
- Obsługa autoryzacji OAuth 2.0 dla akcji powiadomień z alarmów oraz przetwarzania zgłoszeń w HelpDesku (np. Microsoft 365 Exchange Online).
- Nowe akcje alarmów: powiadomienie przez komunikatory MS Teams, Slack.
- Wycofanie wsparcia dla akcji powiadomień w alarmach przez ICQ.
- Nowe akcje alarmów: integracja z serwisem SMSAPI
Więcej informacji na stronie producenta: