Producent oprogramowania Fortinet zaprezentował aktualizację dla produktu FortiAnalyzer w wersji 7.6.0. Mimo że w tej wersji nie zgłoszono żadnych rozwiązanych problemów, wprowadza ona kilka istotnych poprawek dotyczących stabilności i funkcjonalności systemu. W tej wersji rozwiązano problem z poleceniem „diagnose log device”, które wyświetlało „Information Not Available” dla wszystkich ADOM-ów oraz brak widoczności nowo wygenerowanych raportów w GUI z powodu problemów związanych z Redis. Ponadto, naprawiono błąd związany z filtrem srcip w raportach, który powodował brak danych w wynikach raportów oraz poprawiono wyświetlanie i definiowanie dostępu administracyjnego FortiManagera w GUI. Więcej szczegółów dotyczących aktualizacji oraz zmian można znaleźć w artykule poniżej.
Wspierane urządzenia:
FortiAnalyzer | FAZ-150G, FAZ-300F, FAZ-300G, FAZ-400E, FAZ-800F, FAZ-800G, FAZ-810G, FAZ-1000F, FAZ-1000G, FAZ-2000E, FAZ-3000F, FAZ-3000G, FAZ-3100G, FAZ-3500F, FAZ-3500G, FAZ-3510G, FAZ-3700F, and FAZ-3700G. |
FortiAnalyzer VM | FAZ_DOCKER, FAZ_VM64, FAZ_VM64_ALI, FAZ_VM64_AWS, FAZ_VM64_AWSOnDemand, FAZ_VM64_Azure, FAZ_VM64_GCP, FAZ_VM64_HV (including Hyper-V 2016, 2019, and 2022), FAZ_VM64_IBM, FAZ_VM64_KVM, FAZ_VM64_OPC, FAZ_VM64_XEN (for both Citrix and Open Source Xen). |
Usprawnienia:
Others
Bug ID | Description |
---|---|
965803 | Due to some Redis-related issues, the „diagnose log device ” command displays „Information Not Available” for all ADOMs, and newly generated reports are not visible on the GUI. |
Reports
Bug ID | Description |
---|---|
1047403 | When applying the srcip filter in the report, the reports shows no matching data, and diagnostic reports shows error. |
System Settings
Bug ID | Description |
---|---|
1036579 | FortiManager administrative access cannot be defined or displayed in the GUI. |
Notatki producenta: FortiAnalyzer 7.6.0 Release Notes
Pozdrawiamy,
Zespół B&B
Bezpieczeństwo w biznesie